Saturday 21 April 2012

Zdjęcia z moich stron

Wróciłam z podróży... z Krainy Wygasłych Wulkanów.


Wilcza Góra i po lewej w oddali Grodziec


Śląska Fudżijama - Ostrzyca




Leszczyna - tu co roku odbywają się Dymarki Kaczawskie


Ostrzyca raz jeszcze



A tu już wracamy.. zachód słońca na autostradzie

I wschód nad Kanałem La Manche

Słoneczko pięknie wschodzi...

Port w Calais (Francja)


Odpływamy..


Dokładniej o "mojej" krainie piszę w Zakątkach Dolnego Śląska: http://nagietek-naszlaku.blogspot.co.uk/ zapraszam:)))

6 comments:

  1. Hej!Jeśli chodzi o tatuaże to moda nie podlega logice. I bardzo dobrze. Logiczny świat byłby śmiertelnie nudny.
    Piękną podróż mieliście. I ja tak lubię.
    Fotka saren bardzo mi się podoba jak tez zachody słońca.
    Agnieszka poszła pracować do Hotelu Radisson w Warszawie:)
    A góra Ostrzyca rzeczywiście przypomina Fujijamę Nie wiedziałem, ze taka góra w Polsce jest!
    Pozdrawiam z wiosennej Warszawy!

    ReplyDelete
  2. Piękne zdjęcia Nagietku:) Lecę już na wskazany przez Ciebie blog:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    ReplyDelete
  3. Witaj kochana po powrocie :) Wspaniałe te wschody i zachody słońca :)))
    Bocian stoi w gnieździe, czyli będzie to bardzo pracowity rok:) Piękna okolica :)
    Ściskam i pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Jolu, witam bardzo serdecznie Cię po powrocie!!!!
    Zdjęcia oddają urok wschodów i zachodów słońca.
    Czy Waszą podróż odbywaliście samochodem ?
    Zrobiłaś zdjęcia żółtym zawilcom, występują bardzo rzadko...
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. Cudowne zdjęcia, ależ się rozmarzyłam :)
    Dopiero od niedawna poznaję Dolny Śląsk. Na dobry początek jak pewnie się domyślasz wybrałam Wrocław. Ale przyjdzie czas i na nowe wyzwania podróżnicze :)
    Pozdrawiam Baaaardzo Serdecznie :)

    ReplyDelete
  6. Zdjęcia z zachodem słońca są przepiękne! Poza tym piękną miałaś wycieczkę :) pozdrawiam oskka, mojefoto.bloog.pl,

    ReplyDelete